Διαδραστική φόρμα επικοινωνίας


Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!

 

Έχω καταχωρίσει την επιστροφή μου, αλλά ξέχασα να εκτυπώσω την ετικέτα επιστροφής. Τι πρέπει να κάνω;

Επιστρέψτε στον σύνδεσμο https://www.motleydenim.gr/return/ όπου καταχωρίσατε την επιστροφή σας. Εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και κάντε κλικ στην επιλογή «Επόμενο βήμα». Στη συνέχεια, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα στην οθόνη που θα αναφέρει ότι η επιστροφή έχει ήδη καταχωρηθεί για αυτήν την παραγγελία. Σε αυτό το μήνυμα υπάρχει επίσης ένας σύνδεσμος για την εκτύπωση μιας ετικέτας επιστροφής.

Έχετε λάβει την επιστροφή μου/Πού είναι η επιστροφή μου;

Στέλνουμε παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη από μια κεντρική αποθήκη στην Εσθονία και όλες οι επιστροφές αποστέλλονται πίσω στην ίδια κεντρική αποθήκη πριν από την επεξεργασία τους. Η διακίνηση των επιστροφών είναι πιο αργή από την παράδοση των παραγγελιών, επειδή στις περισσότερες χώρες οι επιστροφές συλλέγονται τοπικά και αποστέλλονται πίσω στην κεντρική αποθήκη μας μία φορά την εβδομάδα. Στους όρους επιστροφής www.motleydenim.gr/oroi-epistrophes-kai-allages μπορείτε να δείτε τον αναμενόμενο χρόνο μεταφοράς των επιστροφών συγκεκριμένα για τη χώρα σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε την επιστροφή μόνοι σας χρησιμοποιώντας τον κωδικό παρακολούθησης που λάβατε από τον μεταφορέα που χρησιμοποιήθηκε για τη διακίνηση της επιστροφής. Εάν ο κωδικός παρακολούθησης δείχνει ότι η επιστροφή σας δεν έχει παραδοθεί σε εμάς, αυτό σημαίνει ότι βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία μεταφοράς πίσω σε εμάς. Εάν ο κωδικός παρακολούθησης δείχνει ότι η επιστροφή σας έχει παραδοθεί σε εμάς, σας ζητάμε να μας δώσετε μερικές ημέρες για να την επεξεργαστούμε πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο κωδικός παρακολούθησης δείχνει ότι η επιστροφή σας παραδόθηκε όταν έφτασε στον τοπικό σταθμό συλλογής, αλλά στην πραγματικότητα η επιστροφή σας βρίσκεται ακόμη σε μεταφορά προς την κεντρική αποθήκη μας.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Πώς μπορώ να κάνω μια επιστροφή/Σε ποια διεύθυνση πρέπει να στείλω την επιστροφή μου;

Ανατρέξτε στους όρους επιστροφής www.motleydenim.gr/oroi-epistrophes-kai-allages για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές και καταχωρίστε την επιστροφή σας εδώ www.motleydenim.gr/return/ όπου θα μπορέσετε επίσης να εκτυπώσετε μια ετικέτα επιστροφής. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην στέλνετε την επιστροφή σας σε οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας ή στο διαδίκτυο. Οι επιστροφές που αποστέλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκτός από τις ετικέτες επιστροφής που εκτυπώθηκαν μέσω του ιστότοπού μας σύμφωνα με τις οδηγίες μας δε θα φτάσουν σε εμάς, δε θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με την επιστροφή σας και δε θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

Πώς μπορώ να κάνω μια αλλαγή για ένα μικρότερο/μεγαλύτερο μέγεθος ή διαφορετικό ρούχο;

Ανατρέξτε στους όρους επιστροφής μας www.motleydenim.gr/oroi-epistrophes-kai-allages και στο σημείωμα επιστροφής που εσωκλείεται στην παράδοσή σας, όπου είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για την επιστροφή και τις αλλαγές.

 

Γιατί δεν μπορώ να καταχωρίσω την επιστροφή μου;

Για να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στην καταχώριση επιστροφής, πρέπει να εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση email όπως ακριβώς ήταν όταν έγινε η παραγγελία. Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο κάποιος δε μπορεί να έχει πρόσβαση στην καταχώριση επιστροφής είναι επειδή η διεύθυνση email ήταν λανθασμένη κατά την υποβολή της παραγγελίας. Ο δεύτερος συνηθέστερος λόγος είναι ότι ο αριθμός παραγγελίας δεν έχει εισαχθεί σωστά. Ο αριθμός παραγγελίας αποτελείται από δύο γράμματα (τον τοπικό κωδικό της χώρας σας) και στη συνέχεια από μια σειρά ψηφίων χωρίς κενά ή άλλους χαρακτήρες που να χωρίζουν τα γράμματα και τα ψηφία. Δοκιμάστε ξανά και βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει σωστά τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση email και επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Πώς μπορώ να στείλω μια επιστροφή εάν δεν έχω εκτυπωτή για να εκτυπώσω την ετικέτα επιστροφής;

Μπορείτε να στείλετε τις επιστροφές πίσω σε εμάς μόνο εκτυπώνοντας μια ετικέτα επιστροφής όπως προσφέρεται στη φόρμα εγγραφής επιστροφής. Δεν μπορούμε να σας στείλουμε μια ετικέτα αποστολής επιστροφής μέσω ταχυδρομείου. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μην στέλνετε την επιστροφή σας σε οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας ή στο διαδίκτυο. Οι επιστροφές που αποστέλλονται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο εκτός από τις ετικέτες επιστροφής που εκτυπώθηκαν μέσω του ιστότοπού μας σύμφωνα με τις οδηγίες μας δε θα φτάσουν σε εμάς, δε θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με την επιστροφή σας και δε θα μπορέσουμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.

Δεν συμπεριλαμβάνουμε ετικέτες επιστροφής στις παραγγελίες που αποστέλλονται από εμάς διότι δεν είναι λογικό να εκτυπώνεται μια ετικέτα επιστροφής για κάθε παραγγελία, ενώ θα χρησιμοποιηθούν μόνο λίγες από αυτές και η πλειονότητα θα πεταχτεί. Πιστεύουμε ότι είναι πιο φιλικό για το περιβάλλον οι ετικέτες επιστροφής να εκτυπώνονται μόνο για τις παραγγελίες όπου υπάρχει αίτημα / ανάγκη για επιστροφή.

Έχω λάβει ένα e-mail επιβεβαίωσης ότι η επιστροφή μου έχει διεκπεραιωθεί, αλλά πού είναι η επιστροφή χρημάτων μου;

Κάθε διαφορετικός τρόπος πληρωμής έχει διαφορετικό χρόνο επεξεργασίας της επιστροφής χρημάτων. Οι περισσότεροι από τους τρόπους πληρωμής που προσφέρουμε διεκπεραιώνουν τις επιστροφές χρημάτων δύο φορές την εβδομάδα. Επομένως, αν συμπεριληφθεί ο χρόνος συναλλαγής μεταξύ τραπεζών, είναι φυσιολογικό να λάβετε τα χρήματα για την επιστροφή στον τραπεζικό σας λογαριασμό 3-5 τραπεζικές ημέρες μετά τη λήψη του e-mail επιβεβαίωσης ότι έχουμε επεξεργαστεί την επιστροφή σας.

Σημείωση! Η επιστροφή χρημάτων που πραγματοποιείται σε μια VISA ή MASTERCARD μπορεί μερικές φορές να εμφανίζεται ως παρακράτηση της αρχικής πληρωμής στην ημερομηνία πληρωμής και όχι ως κατάθεση σε μεταγενέστερη ημερομηνία κατά την επεξεργασία της επιστροφής.

Εάν δεν έχετε λάβει το e-mail επιβεβαίωσης, όπου αναφέρεται ότι έχουμε επεξεργαστεί την επιστροφή σας, ανατρέξτε στην ενότητα των ερωτήσεων σχετικά με τις επιστροφές.

Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά με μια επιστροφή χρημάτων που δεν έχει εκτελεστεί, βεβαιωθείτε ότι αναζητάτε την επιστροφή χρημάτων στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε όταν πραγματοποιήσατε την πληρωμή.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Γιατί χρεώθηκα για την αποστολή της επιστροφής;

Ανατρέξτε στους όρους επιστροφής για τα έξοδα αποστολής των επιστροφών.

Δεν έλαβα ειδοποίηση ότι η παραγγελία μου ήταν διαθέσιμη για παραλαβή και έχει πλέον επιστραφεί σε εσάς. Μπορείτε να τη στείλετε ξανά;

Όλες οι παραγγελίες που επιστρέφονται σε εμάς, ανεξάρτητα από τον λόγο, θα αντιμετωπίζονται ως επιστροφές σύμφωνα με τους όρους επιστροφής μας www.motleydenim.gr/oroi-epistrophes-kai-allages. Δεν μπορούμε να στείλουμε ξανά το ίδιο ακριβώς δέμα που μας επιστράφηκε. Θα σας επιστραφούν τα χρήματα και θα χρεωθείτε για την αποστολή της επιστροφής σύμφωνα με τους όρους επιστροφής μας. Εάν θέλετε τα είδη που παραγγείλατε, μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία. Οι τρέχουσες τιμές των προϊόντων ισχύουν για τη νέα παραγγελία σας σύμφωνα με τους όρους αγοράς μας www.motleydenim.gr/oroi-agoras-kai-paradoses. Στέλνουμε έναν κωδικό παρακολούθησης μέσω e-mail για όλες τις παραγγελίες που εξέρχονται από την αποθήκη μας. Με αυτόν τον κωδικό παρακολούθησης μπορείτε να δείτε πότε η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη για παραλαβή σε περίπτωση αποτυχίας της ειδοποίησης άφιξης.

 

Δεν μπόρεσα να παραλάβω την παραγγελία μου και τώρα έχει επιστραφεί σε εσάς. Μπορείτε να τη στείλετε ξανά;

Όλες οι παραγγελίες που επιστρέφονται σε εμάς, ανεξάρτητα από τον λόγο, θα αντιμετωπίζονται ως επιστροφές σύμφωνα με τους όρους επιστροφής μας www.motleydenim.gr/oroi-epistrophes-kai-allages. Δεν μπορούμε να στείλουμε ξανά το ίδιο ακριβώς δέμα που μας επιστράφηκε. Θα σας επιστραφούν τα χρήματα και θα χρεωθείτε για την αποστολή της επιστροφής σύμφωνα με τους όρους επιστροφής μας. Εάν θέλετε τα είδη που παραγγείλατε, μπορείτε να κάνετε μια νέα παραγγελία. Οι τρέχουσες τιμές των προϊόντων ισχύουν για τη νέα παραγγελία σας σύμφωνα με τους όρους αγοράς μας www.motleydenim.gr/oroi-agoras-kai-paradoses. Στέλνουμε έναν κωδικό παρακολούθησης μέσω e-mail για όλες τις παραγγελίες που εξέρχονται από την αποθήκη μας. Με αυτόν τον κωδικό παρακολούθησης μπορείτε να δείτε πότε η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη για παραλαβή σε περίπτωση αποτυχίας της ειδοποίησης άφιξης.

Που είναι η παραγγελία μου;

Ελέγξατε ότι έχει παρέλθει ο μέγιστος χρόνος παράδοσης σύμφωνα με τους όρους παράδοσής μας; Λάβετε υπόψη ότι ο αριθμός των ημερών στον χρόνο παράδοσης αναφέρεται σε εργάσιμες ημέρες και όχι σε μέρες της εβδομάδας (επομένως το Σάββατο, η Κυριακή και οι αργίες δεν περιλαμβάνονται στον χρόνο παράδοσης), ότι η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί αργά το βράδυ της τελευταίας ημέρας του προβλεπόμενου χρόνου παράδοσης και ότι η ημέρα που λαμβάνετε ένα email επιβεβαίωσης από εμάς είναι η ημέρα 0 για τον χρόνο παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή που στείλαμε την παραγγελία, δηλαδή από τη στιγμή που θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρει ότι έχουμε στείλει την παραγγελία σας, όχι από τη στιγμή που υποβάλατε την παραγγελία.

Στο email επιβεβαίωσης που λάβατε από εμάς σχετικά με την παραγγελία που στείλαμε υπάρχει ένας κωδικός παρακολούθησης με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό παρακολούθησης για να ελέγξετε αν το δέμα βρίσκεται καθ’ οδόν προς εσάς ή αν έχει ήδη φτάσει στο σημείο παράδοσης και η ειδοποίηση για την άφιξη της παραγγελίας σας στο σημείο παράδοσης απέτυχε για κάποιο λόγο.

Εάν, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, ο χρόνος παράδοσης δεν έχει παρέλθει πλήρως, σας ζητάμε πρώτα να περιμένετε μέχρι να παρέλθει και, στη συνέχεια, να ελέγξετε που βρίσκεται η παραγγελία σας με τον κωδικό παρακολούθησης (tracking code) που λάβατε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Εάν ο κωδικός παρακολούθησης δείχνει ότι η παραγγελία σας είναι διαθέσιμη για παραλαβή, μπορείτε να την παραλάβετε. Εάν ο κωδικός παρακολούθησης δείχνει ότι η παραγγελία σας βρίσκεται καθ' οδόν και η παράδοση θα γίνει λίγο αργότερα από τον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης, λυπούμαστε πολύ καθώς υπάρχει προφανώς κάποια καθυστέρηση στη διαδικασία της παράδοσης. Ωστόσο, δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να επιταχύνουμε την παράδοση μιας παραγγελίας, οπότε μπορούμε μόνο να σας ζητήσουμε να περιμένετε μερικές ακόμη ημέρες.

Εάν έχει παρέλθει ο πλήρης χρόνος παράδοσης και δεν υπάρχει παρακολούθηση της παραγγελίας ή εάν η παραγγελία βρίσκεται "καθ' οδόν" για αδικαιολόγητα μεγάλο χρονικό διάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας, δηλαδή μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις που έχει συμβεί κάτι ασυνήθιστο και πρέπει να επικοινωνήσουμε με τον πάροχο αποστολής.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Από ποια ημέρα υπολογίζεται ο χρόνος παράδοσης;

Η ημέρα που συσκευάζουμε και στέλνουμε την παραγγελία σας (η μέρα που λαμβάνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει ότι έχουμε κάνει αυτές τις ενέργειες) είναι η ημέρα 0 για τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο και η πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά από αυτήν την ημέρα είναι η πρώτη πιθανή ημέρα παράδοσης. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται τα απογεύματα, τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα θα λάβουν την επόμενη εργάσιμη ημέρα ως ημέρα αποστολής = ημέρα 0 για τον υπολογισμό του χρόνου παράδοσης.

Παράδειγμα:

Η παραγγελία γίνεται από τον πελάτη τη Δευτέρα στις 16.00 (μετά την τελική ώρα για αποστολή την ίδια ημέρα) = ημέρα -1

Η παραγγελία συσκευάζεται και αποστέλλεται την Τρίτη = ημέρα 0

Πρώτη πιθανή ημέρα παράδοσης η Τετάρτη = ημέρα 1

Σύμφωνα με αυτόν τον υπολογισμό, είναι δυνατόν να προσδιοριστεί η ημέρα παράδοσης με βάση τον χρόνο παράδοσης που αναφέρεται στους όρους παράδοσης.

Μόλις έκανα μια παραγγελία για την οποία μετάνιωσα, μπορείτε να την ακυρώσετε;

Όχι, δυστυχώς δεν μπορούμε να ακυρώσουμε ή να κάνουμε αλλαγές σε κάποια παραγγελία αφού οριστικοποιηθεί και πληρωθεί με την ολοκλήρωση της αγοράς. Όλες οι παραγγελίες πηγαίνουν κατευθείαν χωρίς καθυστέρηση για να συσκευαστούν στην αποθήκη μας. Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, ανατρέξτε στους όρους επιστροφής μας σχετικά με τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων.

Μόλις έκανα μια παραγγελία αλλά θέλω να αλλάξω το μέγεθος/προϊόν. Μπορείτε να το κάνετε πριν από την αποστολή της παραγγελίας μου;

Όχι, δυστυχώς δεν μπορούμε να ακυρώσουμε ή να κάνουμε αλλαγές σε κάποια παραγγελία αφού οριστικοποιηθεί και πληρωθεί με την ολοκλήρωση της αγοράς. Όλες οι παραγγελίες πηγαίνουν κατευθείαν χωρίς καθυστέρηση για να συσκευαστούν στην αποθήκη μας. Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, ανατρέξτε στους όρους επιστροφής μας σχετικά με τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων.

Μόλις έκανα μια παραγγελία, αλλά θέλω να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης, μπορείτε να το κάνετε;

Όχι, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση αποστολής για την παραγγελία σας για δύο λόγους. 1. Λόγω του κινδύνου κατάχρησης, καθώς οφείλουμε και πρέπει να συμμορφωνόμαστε με τους όρους των συνεργατών μας που έχουν αναλάβει τις πληρωμές και να παραδίδουμε την παραγγελία στη διεύθυνση που παρέχεται. 2. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται στην αποθήκη μας για άμεση επεξεργασία. Επομένως, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα πρέπει να εισαγάγετε τη διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας.

 

Έχω κάνει δύο παραγγελίες, μπορείτε να τις βάλετε μαζί στην ίδια αποστολή και να μου επιστρέψετε ένα τέλος αποστολής;

Όχι, δυστυχώς δε μπορούμε να συνδυάσουμε δύο διαφορετικές παραγγελίες που έχουν οριστικοποιηθεί με την ολοκλήρωση αγοράς. Όλες οι παραγγελίες υποβάλλονται σε επεξεργασία μεμονωμένα όταν οριστικοποιούνται με την ολοκλήρωση αγοράς και αποστέλλονται χωρίς καθυστέρηση στην αποθήκη μας για επεξεργασία.

Μόλις έκανα μια παραγγελία, αλλά δεν έλαβα επιβεβαίωση μέσω email. Λάβατε την παραγγελία μου;

Πιθανότατα λάβαμε την παραγγελία σας και η παραγγελία σας θα αποσταλεί από εμάς. Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο οι πελάτες δε βλέπουν το email επιβεβαίωσης είναι επειδή ψάχνουν στα εισερχόμενα μιας άλλης διεύθυνσης email. Αυτό το γνωρίζουμε επειδή βλέπουμε ότι η διεύθυνση email είναι διαφορετική στην παραγγελία σε σχέση με τη διεύθυνση email που χρησιμοποιεί ο πελάτης για να επικοινωνήσει μαζί μας. Ο δεύτερος πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο οι πελάτες δε βλέπουν το email επιβεβαίωσης είναι επειδή μεταφέρθηκε στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Spam) ή κατηγοριοποιήθηκε ως "προσφορά" (Offer). Σε αυτήν την περίπτωση, παρόλο που το email εστάλη από εμάς, δεν κατέληξε στα εισερχόμενα. Ο τρίτος λόγος είναι ότι ο πελάτης έκανε ένα τυπογραφικό λάθος και εισήγαγε μια λανθασμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Επαληθεύστε τα παραπάνω και επικοινωνήστε μαζί μας όταν έχετε ελέγξει όλα τα εισερχόμενα των άλλων διευθύνσεων email σας, τους φακέλους ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και τις καρτέλες προσφορών.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Διαφημίζετε ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ στον ιστότοπό σας, γιατί δεν ισχύει αυτό για την παραγγελία μου;

Είναι σωστό ότι διαφημίζουμε ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ στο επάνω και κάτω μέρος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Ωστόσο, δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να αναφέρουμε τους πλήρεις όρους για ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, κάτι που τονίζουμε με ένα αστεράκι (*) το οποίο αναφέρεται στους όρους παράδοσης όπου παρατίθενται όλοι οι όροι για ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.

Έλαβα λάθος μέγεθος ή λάθος προϊόν, τι πρέπει να κάνω;

Λυπούμαστε πολύ για αυτό το λάθος. Επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα και θα σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Θέλω να κάνω καταγγελία για ένα προϊόν, πώς το κάνω;

Δείτε τους όρους παραπόνων και επικοινωνήστε μαζί μας, αφού τους διαβάσετε μέσω της φόρμας που ανοίγει, όταν κάνετε κλικ στον παρακάτω υπερσύνδεσμο.

Τραβήξτε αρκετές ευκρινείς φωτογραφίες του ρούχου και του ελαττωματικού τμήματος αυτού. Κοινοποιήστε μας τις φωτογραφίες μέσω μιας υπηρεσίας κοινής χρήσης αρχείων, όπως το https://wetransfer.com. Τα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν μπορούν συνήθως να διαχειριστούν αρχεία μεγάλου μεγέθους, όπως πολλές εικόνες υψηλής ανάλυσης, και για τον λόγο αυτόν είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία κοινής χρήσης αρχείων από την οποία μπορούμε να κατεβάσουμε τις φωτογραφίες.

Ενημερώστε μας για τον αριθμό της παραγγελίας με την οποία αγοράστηκε το ελαττωματικό ρούχο και γνωστοποιήστε μας ποιο ρούχο είναι το ελαττωματικό. Δεν είναι πάντα δυνατό να προσδιορίσουμε μόνο από τις φωτογραφίες ποιο ρούχο της παραγγελίας είναι ελαττωματικό.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση;

Μπορείτε να δείτε τον χρόνο παράδοσης στην ενότητα «Όροι Παράδοσης». Η Motley Denim δεν είναι σε θέση να επηρεάσει τον χρόνο παράδοσης συντομεύοντάς τον ή επεκτείνοντάς τον. Όλες οι παραδόσεις συσκευάζονται και αποστέλλονται όπως περιγράφεται στους Όρους Παράδοσης.

 

Εάν κάνω μια παραγγελία τώρα, μπορείτε να τη στείλετε και να την παραλάβω αύριο;

Μπορείτε να δείτε τον χρόνο παράδοσης στην ενότητα «Όροι Παράδοσης». Η Motley Denim δεν είναι σε θέση να επηρεάσει τον χρόνο παράδοσης συντομεύοντάς τον ή επεκτείνοντάς τον. Όλες οι παραδόσεις συσκευάζονται και αποστέλλονται όπως περιγράφεται στους Όρους Παράδοσης.

Έχετε ένα φυσικό κατάστημα που μπορώ να επισκεφθώ ή μπορώ να έρθω στην αποθήκη σας για να δοκιμάσω και να αγοράσω ρούχα;

Όχι, δεν διατηρούμε φυσικά καταστήματα και δεν διαθέτουμε καμία υποδοχή πελατών στην αποθήκη μας. Δεχόμαστε μόνο παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Μπορώ να πραγματοποιήσω μια εταιρική/B2B παραγγελία μέσω e-mail;

Όχι, δε δεχόμαστε παραγγελίες μέσω e-mail από οποιαδήποτε εταιρική επιχείρηση, δημόσιο, δημοτικό φορέα ή οργανισμό. Δεχόμαστε μόνο παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και για τις οποίες ο αγοραστής πρέπει να υποβάλει ο ίδιος την παραγγελία.

Προσφέρετε πληρωμή με αντικαταβολή, προπληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο πληρωμής που δεν είναι διαθέσιμος στο πεδίο της Ολοκλήρωσης αγοράς του ιστότοπού σας;

Όχι, προσφέρουμε μόνο τους τρόπους πληρωμής που είναι διαθέσιμοι στο πεδίο της Ολοκλήρωσης αγοράς. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε σε κανέναν πελάτη άλλον τρόπο πληρωμής εκτός από αυτούς που είναι διαθέσιμοι εκεί.

Προσπαθώ να κάνω μια αγορά με κάρτα πληρωμής αλλά δεν λειτουργεί. Υπάρχει κάποιο σφάλμα στο σύστημά σας;

Δυστυχώς, οι πληρωμές με κάρτα στο διαδίκτυο είναι κάπως περίπλοκες. Υπάρχουν πολλοί αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ασφαλείας που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια μιας πληρωμής με κάρτα, τους οποίους εσείς ως πελάτης δε βλέπετε, μιας και αυτοί διεξάγονται αυτ΄όματα από τη στιγμή που πατάτε το κουμπί αγοράς μέχρι να φτάσετε στη σελίδα ευχαριστιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι πιο συνηθισμένοι λόγοι για τους οποίους η τράπεζά σας αρνείται να σας επιτρέψει να πραγματοποιήσετε πληρωμή με κάρτα είναι οι εξής:

- Δεν έχετε επαρκές υπόλοιπο στον λογαριασμό σας για την αγορά που προσπαθείτε να κάνετε ή με την αγορά αυτή θα υπερβείτε το πιστωτικό σας όριο.

-Δεν έχετε ενεργοποιήσει την κάρτα σας για πληρωμές μέσω διαδικτύου.

-Έχετε ένα ημερήσιο όριο για αγορές και αναλήψεις, το οποίο θα ξεπεράσετε με την αγορά που προσπαθείτε να κάνετε.

-Δεν έχετε εγγραφεί στο MasterCard Secure Code ή στο Verified by VISA, το οποίο πρέπει να ισχύει για όλες τις κάρτες με τις οποίες γίνονται αγορές από εμάς.

-Έχετε πραγματοποιήσει πολλές πληρωμές με κάρτα στο διαδίκτυο σε σύντομο χρονικό διάστημα, η τράπεζα θεωρεί ότι πρόκειται για αφύσικη αγοραστική συμπεριφορά και υπάρχει κίνδυνος η κάρτα να έχει υποκλαπεί.

-Η γεωγραφική σας θέση δεν ταιριάζει με εκείνη της κάρτας, για παράδειγμα η τράπεζα μπορεί να αναγνωρίσει ότι βρίσκεστε σε χώρα διαφορετική από τη χώρα έκδοσης της κάρτας.

Ο λιγότερο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο μια αγορά δεν μπορεί να ολοκληρωθεί στο κατάστημά μας είναι εξαιτίας κάποιου σφάλματος στα συστήματά μας ή στα συστήματα του συνεργάτη μας που διεκπεραιώνει τις πληρωμές με κάρτα. Τα συστήματά μας παρακολουθούνται για τον εντοπισμό τυχόν σφαλμάτων και ελέγχονται πολλές φορές κάθε μέρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και συγκεκριμένα από όλους τους πελάτες μας που ολοκληρώνουν με επιτυχία τις αγορές τους.

Σας συμβουλεύουμε να δοκιμάσετε έναν άλλο τρόπο πληρωμής εάν αυτός είναι διαθέσιμος στη χώρα σας ή να προσπαθήσετε ξανά κάποια στιγμή αργότερα ή την επόμενη μέρα και πιθανότατα η συναλλαγή θα είναι επιτυχής, υπό την προϋπόθεση ότι δε συνεχίζει να ισχύει κάποιος από τους παραπάνω λόγους απόρριψής της.

Μπορώ να λάβω έκπτωση, εκπτωτικό κωδικό ή χαμηλότερη τιμή αν σας στείλω ένα e-mail;

Όχι, οι τιμές των προϊόντων μας φαίνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και όλες οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες που έχουμε στην τρέχουσα περίοδο εμφανίζονται δημόσια στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν προσφέρουμε έκπτωση σε άλλα προϊόντα εκτός από αυτά που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή σε προσφορά και δεν παρέχουμε έκπτωση «μεγάλης παραγγελίας» για άλλα προϊόντα εκτός από αυτά που έχουν χαμηλότερη τιμή/τμχ εάν παραγγείλετε αρκετά τεμάχια.

Έχω ένα T-shirt/φούτερ με κουκούλα/πουκάμισο/τζιν σε τάδε μέγεθος, το οποίο αγόρασα από κάπου. Ποιο μέγεθος πρέπει να παραγγείλω από εσάς;

Το ρούχο και τα μεγέθη του αφορούν στις μετρήσεις που αναφέρονται στον οδηγό μεγεθών.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να αγοράσετε το σωστό μέγεθος και αυτός είναι να κοιτάξετε τον οδηγό μεγεθών/τον πίνακα μετρήσεων του προϊόντος, να ακολουθήσετε τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των ενδυμάτων που έχετε στο σπίτι και να συγκρίνετε αυτές τις μετρήσεις με εκείνες του πίνακα μετρήσεων του προϊόντος. Είναι δύσκολο για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Motley Denim να καθορίσει μέσω email το μέγεθος που πρέπει να αγοράσετε.

Βρήκα στο κατάστημά σας ένα προϊόν του οποίου το μέγεθος μετριέται σε διαφορετική κλίμακα από αυτή που έχω συνηθίσει. Κανονικά, αγοράζω μέγεθος X από αυτήν τη μάρκα, ποιο μέγεθος πρέπει να αγοράσω από εσάς;

Το ρούχο και τα μεγέθη του αφορούν στις μετρήσεις που αναφέρονται στον οδηγό μεγεθών.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να αγοράσετε το σωστό μέγεθος και αυτός είναι να κοιτάξετε τον οδηγό μεγεθών/τον πίνακα μετρήσεων του προϊόντος, να ακολουθήσετε τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των ενδυμάτων που έχετε στο σπίτι και να συγκρίνετε αυτές τις μετρήσεις με εκείνες του πίνακα μετρήσεων του προϊόντος. Είναι δύσκολο για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Motley Denim να καθορίσει μέσω email το μέγεθος που πρέπει να αγοράσετε.

Έχω μέτρηση μέσης/στήθους/ σώματος/έχω τόσο ύψος/ζυγίζω τόσο, πρέπει να αγοράσω μέγεθος X ή Y από εσάς;

Το ρούχο και τα μεγέθη του αφορούν στις μετρήσεις που αναφέρονται στον οδηγό μεγεθών.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να αγοράσετε το σωστό μέγεθος και αυτός είναι να κοιτάξετε τον οδηγό μεγεθών/τον πίνακα μετρήσεων του προϊόντος, να ακολουθήσετε τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των ενδυμάτων που έχετε στο σπίτι και να συγκρίνετε αυτές τις μετρήσεις με εκείνες του πίνακα μετρήσεων του προϊόντος. Είναι δύσκολο για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Motley Denim να καθορίσει μέσω email το μέγεθος που πρέπει να αγοράσετε.

Αναρωτιέμαι αν αυτό το ρούχο είναι «μεγάλο» ή «μικρό» στα μεγέθη του;

Το ρούχο και τα μεγέθη του αφορούν στις μετρήσεις που αναφέρονται στον οδηγό μεγεθών.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να αγοράσετε το σωστό μέγεθος και αυτός είναι να κοιτάξετε τον οδηγό μεγεθών/τον πίνακα μετρήσεων του προϊόντος, να ακολουθήσετε τις οδηγίες σχετικά με τον τρόπο μέτρησης των ενδυμάτων που έχετε στο σπίτι και να συγκρίνετε αυτές τις μετρήσεις με εκείνες του πίνακα μετρήσεων του προϊόντος. Είναι δύσκολο για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Motley Denim να καθορίσει μέσω email το μέγεθος που πρέπει να αγοράσετε.

Το μέγεθος που μου ταιριάζει έχει εξαντληθεί. Πότε θα υπάρξει ξανά απόθεμα στο μέγεθός μου;

Τα «μόνιμα» προϊόντα (γ σχετική ένδειξη αναγράφεται στις πληροφορίες του προϊόντος) ανεφοδιάζονται τακτικά στα περισσότερα μεγέθη. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων πότε ένα συγκεκριμένο μέγεθος θα είναι και πάλι σε απόθεμα και δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε ένα μέγεθος που είναι επί του παρόντος εξαντλημένο. Στα «μόνιμα» προϊόντα υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε εγγραφή με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να ειδοποιηθείτε όταν το μέγεθος θα είναι διαθέσιμο. Τα «εποχιακά» προϊόντα δεν ανεφοδιάζονται.

Ενδιαφέρομαι για το ένδυμα Χ και έχω απορία σχετικά με το αν διαθέτει κάποια ειδική προδιαγραφή, για παράδειγμα αν κάνει για "μεγάλους μηρούς", αν έχει "μακριά μανίκια", "εσωτερικές τσέπες", "κλείσιμο με κουμπιά";

Παρέχουμε πέντε διαφορετικές πηγές πληροφοριών για τα ρούχα που πουλάμε:

1. Εικόνες του προϊόντος όπου μπορείτε να δείτε πώς είναι εμφανισιακά το ρούχο.

2. Λεπτομέρειες του προϊόντος όπου μπορείτε να βρείτε γρήγορα πληροφορίες όπως μάρκα, υλικό και χρώμα.

3. Περιγραφή του προϊόντος όπου μπορείτε να βρείτε ένα μεγαλύτερο κείμενο που περιγράφει το ρούχο. Η συγκεκριμένη περιγραφή δεν είναι διαθέσιμη για όλα τα προϊόντα που πουλάμε και συνήθως παρατίθεται για ρούχα όπου απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για να μπορέσετε να πάρετε απόφαση να τα αγοράσετε.

4. Οδηγός μεγεθών όπου μπορείτε να βρείτε πολλές διαφορετικές μετρήσεις για όλα τα διαθέσιμα μεγέθη.

5. Επιλογέας μεγέθους όπου μπορείτε να βρείτε ποια μεγέθη είναι διαθέσιμα για αγορά για αυτό το συγκεκριμένο ρούχο.

Οι περισσότεροι πελάτες βρίσκουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται στις πηγές που προαναφέραμε. Μπορείτε κι εσείς, λοιπόν, να ελέγξετε τις πληροφορίες που αναζητάτε ανατρέχοντας εκεί. Εάν έχετε μια συγκεκριμένη ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν, την οποία δεν μπορείτε να βρείτε στις προαναφερθείσες πηγές πληροφοριών, επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

Δε βρήκατε απάντηση στην ερώτησή σας; Κάντε κλικ εδώ για να επικοινωνήσετε με την Yποστήριξη Πελατών!

Θα «μπει» στο πλύσιμο ένα ρούχο που αγόρασα από εσάς;

Αυτή είναι πάντα μια "περίεργη" ερώτηση και δεν υπάρχει μια γενική απάντηση που ισχύει για ΟΛΑ τα ρούχα που πουλάμε. Ορισμένοι κατασκευαστές επιφυλάσσονται στην ετικέτα με τις οδηγίες πλυσίματος για ένα πιθανό μικρό "μάζεμα", ενώ άλλοι όχι. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι 1. ΟΛΑ τα ρούχα που πουλάμε έχουν προπλυθεί σε κάποιο σημείο της διαδικασίας παραγωγής τους και 2. δεν είχαμε ποτέ κάποιο παράπονο σχετικά με ρούχα που «μπαίνουν» στο πλύσιμο.

Δεν βρίσκω την απάντηση στην ερώτησή μου, πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να λάβετε απάντηση στην ερώτησή σας είναι να επιλέξετε το σωστό Θέμα και τη σωστή Ερώτηση σε αυτά τα μενού. Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα έχετε την απάντηση αμέσως, χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε απάντηση από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Εάν δεν υπάρχει απάντηση στην ερώτησή σας στα Θέματα και τις Ερωτήσεις σε αυτά τα μενού, είναι καλύτερο να επιλέξετε την ερώτηση που βρίσκεται πιο κοντά στη δική σας ερώτηση και να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας στη συγκεκριμένη ερώτηση. Στη συνέχεια, θα μπορέσουμε να σας απαντήσουμε πιο γρήγορα, καθώς η ερώτηση είναι σωστά κατηγοριοποιημένη στο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Λάβετε υπόψη ότι δεν προσφέρουμε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Θέστε την ερώτησή σας όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένα και συμπεριλάβετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό παρακολούθησης κ.λπ.

 

 

 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας.

Μετάβαση στο ταμείοΣυνέχεια αγορών
Προϊόντα